2007年6月1日 星期五

Phuket Day 1

Day 1

入住巴東Deevana Resort, 環境都有八十幾分加~
之後就出左去巴東沙灘
你地睇下面個境幾~~~靚!!


巴東巿 _ 黃昏

酒店出面條街

在酒店門口...親眼目睹的恐怖場面!!!

另外一隻亦步亦趨...想搶食!!

ar yin個thailand partner _ local guard今晚帶左我地去酒店食buffet
之後帶我地去睇下 "鴨街" ... 仲有買新鮮榴槤

返到酒店, 泳池關門了...
無野玩就去左打table tennis
wakkakak~我地除左用波枱
天花板, 牆, 地下都係我地既波枱!!!
笑爆!!
不過由於我地太嘈
比人發現左我地有四個人...(我地屈蛇加!!! 四人住三人房!!!)
charge左我地500 balts一晚呢...
不過我地懷疑係佢地自己分左佢
因為只係收左我地一晚
亦無receipt...


3 則留言: