2007年6月15日 星期五

Noriko san leave soon...

哈哈~今日我負責帶Noriko san去食飯
約左佢去 H & M 等, 因為佢話過想去, 不過...Tempo話佢之前去左了
而我去到met 佢時, 佢亦已經行完仲買左野了~haha~
我地搭的士去到西環既 "森美餐廳"
係一間好舊既食扖店, 相信好多香港人都知道吧~
爸爸媽媽姐姐仲有kakew都唻埋呢~
我地都分別買左野比Noriko
攪到佢要攞住五袋野走...
我當然係送埋佢返hotel la~ ^v^
食得超飽哦!!!

在街上看到的可愛青蛙poster, 無留意到係宣傳什麼...haha~

很美很美的 Wedding Decoration...

***

昨晚在16公司跟16一起做Yoga
第一次呢~ 兩小時內沒有停過...
16做到成身汗, 但我反而無乜野
但今日就慘喇...全身好似比人打左一身咁
周身酸痛...


8 則留言:

  1. hahah ~ ~u really a frog fans ~~ hahah super fans tim ar ~ the wedding decoration is so nice ~~ hope my wedding can be like that ~~ hahaha ~ ( sound so girly tim) move more la ~~ good for heatlh ~~ hahaha  

    回覆刪除
  2. 個禮堂真係好靚喎~~

    回覆刪除
  3. 嘩 你好靓女喎, 有d似葉漩呀.

    回覆刪除
  4. akira & 李小姐: 出面仲有好多Roses ga!不過我無影到咋...見到真係 "嘩" 左一聲~ ivy: 嘩...我要佢啲身材好了...哈哈~XDDDD

    回覆刪除
  5. 葉漩 not bad jar ~~~

    回覆刪除
  6. siulam, 你係邊到影個禮堂呢?? 我係cyberport 都見過一個差唔多架!!!

    回覆刪除
  7. 糖醋鹽: 哈哈~咪就係Cyberport lo!!!

    回覆刪除