2007年8月24日 星期五

救命...幫幫手...

死火...今日唔知按錯左乜野...
打完啲野出唻篇野變到而家咁...唔格行格位...
字體又變左...點算...最慘係upload唔到相...有冇電腦神童識呀...??

13 則留言:

  1. 算吧啦妳XD 妳部腦都神神地㗎啦XD wakakakaka

    回覆刪除
  2. 錯!!部腦係牛皮仔加!!! XDDDDDD
    你呀!幫唔到手就企埋一邊啦!!多咀!!!

    回覆刪除
  3. rebot部機都唔得?

    回覆刪除
  4. 您都要俾人知您按錯咩製先得架...... 您試細心想想?......

    回覆刪除
  5. http://hk.myblog.yahoo.com/Pui-Yee/ 這個網址是佩怡的,給她一點支持和鼓勵吧!

    回覆刪除
  6. 我還是用返自己部電腦吧...不過很對不起牛皮仔...累他不能用自己的電腦打blog... 洞主:不行呢... 穴居老人: 唔...我都唔知呀...我已經試哂keyboard上面啲挈... 魯巴: 好的~

    回覆刪除
  7.  睇唻無人幫到手...

    回覆刪除
  8. 有呀,我其中一個姐夫電腦好勁. blog友 Mountain Yuen 都係.

    回覆刪除
  9. 新幹線: 咁點算呀?! 應該點請教佢???

    回覆刪除
  10. siulam:你直接係mountain yuen blog度問佢啦啦,佢好好人架,你都可以話係我refer架.

    回覆刪除
  11. 下面係我黎架,我用錯咗糖果blog回答你.

    回覆刪除