2007年8月6日 星期一

latest hairstyle

好鐘意摸自己個頭~~~
好滑!
好可愛!! (唔比人話自己可愛加咩?! 哼~)



從來唔會著black slipper...
但為了一頭短髮...慢慢轉形象~
其實earring都係黑加~
感覺型啲嘛~呵呵~~~
(e?兩張都係豬咀相喎...)

New Schedule~~~~~



香蕉先生



ar yin送既青蛙小包包~
跟貓公仔來個crossover, 有驚喜!!!
 


今日突然個天黑到咁...跟住就行雷落大雨...
但另一邊仲有陽光~少見~~~



死都唔肯上鏡既妹妹...已經返左北京lu~

好好笑...爸爸送佢去黃崗
佢同爸爸講, 話多謝我同家姐
我呀媽個晚就有點魯嘈話..."攪錯呀~唔多謝我!!我煮飯加喎~!"
我話 "梗係啦~你成日係妹妹面前鬧我~佢唔鐘意你啦~呵呵!!!"
激屎佢!!!



好似鑽石!!! "殘"眼...

喜歡居高臨下之感~~~~




以下是偷來的相
因為太可愛了~

主人叫牠們不許動
就真的不敢動! XDDD




傻狗!!!












沒有留言:

張貼留言