2007年8月29日 星期三

橫綱_拉麵


兩碗野都差唔多樣...
一個係九州, 一個係叉燒 拉麵~

呢間野有廿年歷史喇~
兩年前, 厚褔街有分店
好好好好味的!
但執左lu...好唔開心...
之後先發現原來油麻地有一間!
係唯一一間了!!!
當然要來回味!!!

可惜叉燒好 "un"
但其他都好好~
因為佢曾經帶比我好既回憶
所以我原諒啲叉燒!!
我相信我下次再去食佢地會肥返啲啩!! XDDD

http://www.openrice.com/big5/sr2.htm?shopid=4156

橫綱Yokozuna
油麻地彌敦道466-472號地下
2783-0784

***

晚上去看 "五星級大鼠"
好好笑呢~好抵笑~
啲animation靚到呢...
啲街景真加一樣...


13 則留言:

  1. 我去過一次,  等位等九年...... 不過冇期望中咁出色,  可能係我叫嗰碗差dd啦, 老公就話好正喇.  

    回覆刪除
  2. 你快要變食家了 @@...

    回覆刪除
  3. 已前灣仔都有, 又係執咗!

    回覆刪除
  4. 新界西: 可能一時時啦~不過之前食尖咀個間, 真係次次食都好好味~ 薑餅人: 哈哈~我呢啲 "食評" 只係講下 好味同 唔好味...唔識深入研究呢~ 大偉袓兒: 係?!哎吔...無機會試埋呢間分店tim...可惜......

    回覆刪除
  5. 我之前都是去橫綱的樓上舖食,  不過是否巳執咗呢?  因好耐都無去了! 

    回覆刪除
  6. Jkelly: 曾經有樓上鋪?! 噢...又miss左一間分店...應該執左加喇~因為今日攞左張咭片得一間鋪地址呢...

    回覆刪除
  7. 呢間成日經過都幾多人排隊,但次次都唔敢試  

    回覆刪除
  8. yup ~~ i watch that animation also ~~ it is very good ~ and the charater design is good also ~ that's only disney's animation i like up to this moment  ~

    回覆刪除
  9. Um... 好似 五星級大鼠 個 奄列吸引d ~ hehe ~

    回覆刪除
  10. 我都去過, 等到快要餓死...我覺得好食呀! "五星級大鼠" 真係好好笑, 令人好開心.

    回覆刪除
  11. 油麻地先係總店...因為老闆係日本人,咁多年佢都係自己煮, 佢真的食到我大,由讀書食到出左來做野都十幾廿年... 最近發現粗面好好食,同埋記得加旦...d旦超好味....

    回覆刪除
  12. 這間拉麵,是頂給好味,正......比你提醒....今晚去試試,
    套戲都幾好睇 睇在DVD
     
     

    回覆刪除
  13. 嘩!拉麵耶~(流口水...)但我最憎食乂米>3<

    回覆刪除