2007年8月12日 星期日

見完葛量洪醫生 + 見通靈王...話我四十幾歲就會... _

一見到doctor就問佢 "咁急叫我返唻唔係有咩要講吖嘛?"
佢話 "哦無咩事, 只係我同QM contact左, 想話返比你知我地有咩進展啫~"

 

比佢嚇鬼死咩...

 

話說大半年前抽個粒組織, 驗左有九成九係cancer, 但仲有小小係有異樣
QM worry唔知個啲會係咩, 所以叫肺科不如幫我再抽多次
但肺科唔suggest, 因為上次已經抽左, 佢地認為一個人只會有一個病
意思應該係, 一個人只會有一種cancer吧~
所以佢覺得係lung cancer既機會超微
而再抽係無意義, 因為我肺個啲點點係同大半年前一樣無變過
不過話QM可能想用 拮針 方法去抽小小組織出唻囉~
咁就要再等星期一先知咩事喇...

唉...好複雜咁...
點解QM同GH成日講啲野都咁有出入??

***

今晚去左見個thailand唻既 "通靈王"  (我唔知點叫佢...但類似啦~)
上次佢透過電話話我去到四十幾會有事
今次再問清楚啲, 原來係話我...只有四十幾歲命...
但無講係因咩事, 不過呢啲野可以比自己影響到
所以叫我保持開心, 簡單, 做多啲善舉, 就會影響到自己個磁場
或者可以長命小小咁話...
如果係真...咁我已經浪費左我一半既生命了...
好灰.............

而佢言語間
唔suggest我get marry...
話我今世係要對自己屋企人有所付出
講得衰啲就叫 欠左佢地 喎...

* 我, 家姐, 呀爸呀媽都有問野, 但佢唔肯收我地錢!!! @__@" 令到可信程度高了...


沒有留言:

張貼留言