2007年8月8日 星期三

哈哈哈!!! 見工~ 成功了!!!

16送既小鏡子
第一張...我塊面岩岩好size~
睇落去...好似用隻手捉住我個頭...!!





覺得影鏡中既自己好好玩~影多幾張...





診所份工見成左喇!!!

相士話我一生都有貴人加!!!
佢唔講我都知呢~呵呵~~~~~~~~~~ (得戚~*)


個醫生超好人呀!
不過都係人地介紹既~
我估我自己搵就唔會搵到咁好加喇...


今個月會頂下班先~
暫時有三日要返
下個月先正式返工~
係part time唻
不過我有信心, 我會有機會轉做full time ga!!!


呢間係精神科診所 (@ CWB ~ 正呀!可以成日行街街!!!)
我好有興趣呢!!!
學下野~ 然後醫治下16既精神病...XDDDDD


為左令自己開心
買左個小包包~



23 則留言:

  1. 恭喜晒!!搵到自己鍾意既工作,,返工(part time)時間長嗎 ????

    回覆刪除
  2. 糖醋鹽: 唔長呀~ 一日至少四小時, 最多八小時~ 一星期六日~

    回覆刪除
  3. 衷心恭喜! 你好運黎啦!!!  我睇左葛量洪果篇.....你而家行大運唔會有事0既!! 放心啦!! ^_^ 你返工會唔會遠左d呢???

    回覆刪除
  4. 恭喜恭喜 ! 我贊成你返診所多過Forwarder多多聲, 唔使做到隻積咁, 重有個醫生做consultant

    回覆刪除
  5. 恭喜哂!!!!! 記得行完cwb 搵到好野,要po上來woh

    回覆刪除
  6. 祝工作順利又愉快!!  最重要身體健康!!

    回覆刪除
  7.  woow~~恭喜晒呀...最緊要做得開心....!! 比心機..支持你呀..

    回覆刪除
  8. 恭喜啊!!小琳姑娘姐姐!!! 真係可喜可賀啊!!!

    回覆刪除
  9. good ~~~ 恭喜 ~~~ but .... being a nurse ? or jsut sit in there and check in only ?? hahaha ~~ don't make the ppl more woste ar ~~~ XDDDDD anyway ~~ good to heard that ~ XDDDD the mirror is nice ~~ pretty ~~ and why the bag call " kathy", it is a brand ? hahah it look so nana ~~~ :P

    回覆刪除
  10. 好野,恭喜哂 以後要叫妳靚靚護士啦!!

    回覆刪除
  11. 糖果: 遠左小小啦...不過我鐘意返CB wor~最緊要開心啫~^^ 黑雞: 係bor~甩難...哈哈~ 呀檸: 哈哈~會呀~有咩靚野, 正野, 好食既野, 我都post上唻! akira: check in, make appointment, 聽下電話, 安撫下病人情緒 (因為係精神科嘛~應該都幾好野 睇/聽 ), 執藥, 陪診, 量下blood pressure同探下熱呢啲工份囉~ 唔可以叫nurse ga~叫姑娘啦~不過英文都係統一叫enrolled nurse係咪? ^v^  

    回覆刪除
  12. 恭喜曬啊...^^ 我覺得診所呢份工斯斯文文好適合你啊~

    回覆刪除
  13. CWB 我成日都去ga wo, 話我知在那裹返工丫, 得閒找妳食飯~~

    回覆刪除
  14. Bottle: hehe...我唔斯文加~但我會扮~ 玩具: 我係東角中心返工, 九月先返~未有咁快呢~

    回覆刪除
  15. 我D精神分裂越黎越嚴重....若果去妳做間診所會唔會有折!?

    回覆刪除
  16. 我都想返呀....時間咁好... 不過對我來說實在太遠了,早機去晚機返...

    回覆刪除
  17. 東角中心!!!! 咁熟既......以我係cwb 做過5年野既路痴來講,,好似見過咁既地方 (我以前係3越樓上既office返工) 咁樣r,,,Siulam 一定要去糖街既銅鑼廣場(Shop #1047 室 )既jenny bakery買曲奇餅食啦,,好好味ka http://www.jennybakery.com/  

    回覆刪除
  18. 呀檸: ?? 難道你係個度返工??? 好我一定去!!

    回覆刪除
  19. 當然唔係la,, 我以前係返3越樓上既office, 後來搬左去中環返工啦 (車錢好貴 =口=)

    回覆刪除