2007年8月9日 星期四

Simpsons + 16 送我包包~!! ^ v ^

打不成風
有點失望
因為妄想著打風後會有藍天


今天看過 Simpsons
抵死賤格
朋友叫我要特別留意最尾maggie說的話
但...我get唔到呢個gag r......sorry...


回家前, 特別到Krispy Kreme買Simpsons的那款doughnuts
好好好好味~



***


晚上
16突然送我這個包包...



無錯~就係Betsey Johnson na!!! 雖然唔係我本身想買既桃紅~不過藍綠色都一樣喜愛呀! Yeah!!!
(*唯一唔鐘意就係...呢個包包係made in china...連我昨日買個個都係呢~唔...唔知係咪Sole Town賣既全部都係呢................  - .. = )


多謝16!!!


***


最近都不愛說話...
...其實...都已經有兩星期了吧...


沒有留言:

張貼留言