2007年8月31日 星期五

打冷 / 大頭生日

第一次在照片上亂畫
畫得很醜吧...哈哈~

我在扮嫖客, 因為我而家個樣勁似男仔~




好似情侶...但佢地係無可能的!! XDDD

送禮物時間, 大頭今日收到 4 碌 禮物!!! XDDD

第一碌

第二碌

第三碌
仲有一碌係燒賣送的, 我無影到...




就係因為以下呢張相, 我覺得自己好 靚仔!!! 哈哈~
大頭話我似泰仔!!!

朋友被我畫花了...哈哈~因為我相信佢唔會鐘意我公開佢這個表情!!!



笑爆咀的...一過十二點就..."

差人查牌!!! "
等左五個字呀...

K 前跟爸媽同16到

觀塘打冷
我好~~~~少去打冷的! 好開心~
最鐘意食炒硯!
當時大家都惆悵食什麼...
16說打冷, 我看到爸爸的樣子很振奮!!!
heeeheee...我們選對了...^^



第一次看到魚這樣被分開...
所以waiter一放上枱...我仲以為係人地食完既...哈哈~


16突然提起用

牙籤整星星
我興奮非常!!!
因為我已經遺忘了這個...
小時飲茶一定會做既事!!!

小插曲 : 16 竟然唔知道乜野係 靚仔 !!!!!!

16突然問我 : 吖~乜野係靚仔呢...(佢以為我實唔識既語氣問到... XDDD)
我答 : 白飯囉~你玩野呀?! 咁都要問...(我無諗過佢會唔識既語氣答到)
16答 : 吓? 我真係唔知喎...第一次聽...咁點解叫靚仔?
媽答 : 因為啲飯白雪雪, 好靚仔

16 : 哦!! 鄧小琳你係 糙米! 因為你個人好 "燥"!!!
我 : 錯~我係日本米, 圓碌碌夠哂可愛~ 仲好痴身tim!!!!



******

16 很白痴地在樓下 "摧" 左啲花比我...XDDDD
啲花係咁甩!! 整到周圍都係!!!
媽咪話佢 大細路!!! XDDD



沒有留言:

張貼留言