2007年8月15日 星期三

接下來的 "抽組織" 小手術

昨日在QM等不到醫生
今日再返去等過
由於葛量洪唔suggest再做微創
所以QM想試下由氣管入落肺度抽組織
但今日肺科醫生唻到睇左啲片
話距離太遠, 過程會困難
所以可能會採取一邊scan住一邊拮針落個岩既位度抽
局部麻醉
我問姑娘平時見到啲病人做完後會點
佢地話無乜野, 都好快就出院
呼...希望如她所言啦...

另外醫生話額外可以比二千幾蚊
係出面做個test
因為話有隻新藥可以一試
如果個report話你係岩食先啦當然~~~

而家等佢地book日子...
我同佢地講左, 唔好阻住我返工...XDDDD


6 則留言:

  1. 放心啦,真係好快架!!!我都試過"抽組織" ,不過我果時係抽左手,上午開始,做完都仲未食午餐......

    回覆刪除
  2. 係加? 不過抽肺應該會好痛...

    回覆刪除
  3. 您局部麻醉嘛......點會痛呢!!!果d麻醉藥真係好鬼勁秋架!!!勁到您唔信!!!

    回覆刪除
  4. it sound difficult~~ or my chinese really become bad now ~~ xDD anyway ~~ everything will be great !!! same like u like to be a nurse wor ~ XDD ^^ good  

    回覆刪除