2007年8月24日 星期五

Yeah~人氣人氣~

hehe...睇到人地上左人氣榜都會咁做
我又要!!! XDDDDD

唔...應該不會在這撐得太久...不過感覺好像做了件大事一樣!!!
痾呵呵呵呵呵~~~


20 則留言:

  1. 人氣...人氣...加油呀! 我都訂閱左你個blog架

    回覆刪除
  2. 好野,,,上埋人氣,,,再次恭喜!!!!!!!!繼續努力,,加油!!!!

    回覆刪除
  3. 小琳琳好大人氣!!!

    回覆刪除
  4. 酷兒: 我知道呀!! 多謝!!!!!!!!

    回覆刪除
  5. 恭喜晒你!-^_^-

    回覆刪除
  6. 我都可以去到人氣blog,anway 公喜你ar

    回覆刪除
  7. 又係一個字:”近”.

    回覆刪除
  8. 恭喜你呀!!! 雙喜臨門, 好番兼上埋精選blog+人氣榜.

    回覆刪除
  9. 好犀利啊~ HEHEHE, 標題張相好靚喎~

    回覆刪除
  10. 嘩!好勁呀! 我都差不多天天來的啊!

    回覆刪除
  11. HaHaHa…,恭喜恭喜… ,路過架…我,不過俾你個bLoG吸引住丫,仲睇左你好多好多版既bLoG添!  加油加油…,一定會好快好返喔!

    回覆刪除
  12. 沒有錯..你應該不會在這撐得太久..因為你會早日康復..!!!!!!!!!到時先開果令一個新blog,名為: 美少女康復後日誌

    回覆刪除
  13. 我依家一日黎幾次 希望小琳既BLOG會越黎越多人

    回覆刪除
  14. 已經累積瀏覽:1014956 勁呀!! 當中有我份

    回覆刪除
  15. 嘩!睇返人氣榜, 原來好多明星都唔及你一半

    回覆刪除
  16.  好叻女呀你!  GOOD

    回覆刪除
  17. 好犀利喔,我有时间就会帮你踩场架

    回覆刪除
  18. 哈哈,我日日都黎踩场噶!

    回覆刪除