2007年8月29日 星期三

比羅巾太太tagged左都仲未玩...玩下先~

遊戲規則如下:

A. 必須點名至少8個人,要用盡辦法通知各人參與這個遊戲, 人數不夠的話就少點,2個以上就行。
B. 被點名的人不可重複被點,每個人只可玩一次。
C. 回答問題當中時,需自行刪除一個不喜歡的問題,更 新一個新的問題,然後點名其他人來玩... 如此延續這個遊戲。
D. 答案需在各自的blog內公佈。

開始遊戲:

寫出填寫日期:August 29, 2007

1.有那一件你一直沒有做過的事令你現在感到後悔?
答: 沒有做過的...我還有時間去做嘛~所以無呢~

2.如果有機會可以讓你重回一個時間,你會選擇回到那個時間?
答: 如果回去只為補救一件事, 我會希望回到2005年
     如果是重頭再來, 當然希望是6,7 歲個陣啦~

3.你介唔介意人地點睇你?
答: 睇下佢講咩啦~其實都唔係好介意...但屈我就一定唔得

4.你有咩死穴?
答: 唔好 "唧" 我!!!

5.你用電腦時 喜歡用WINDOWS XP / VISTA / LINUS?
答:  XP ...因為只識用XP...

6.你最怕的事情?
答: 任何一切關於醫病的


7.你覺得邊件事係令你最難忘既?
答: 好多喎~拍野...做手術...去旅行...還有別人為我流淚的畫面...每一張臉我都記著...

8.這輩子最想去的地方?
答: 太多...硬要說的話...會是...歐洲那邊的吧~

9.你能放下現在的生活,去鄉村或其他城市重新開始嗎?
答: 無必要...

10.最愛的食物:
答: 好難簡...燉蛋吧~因為岩岩食完!!


11.最愛的顏色:
答: 淨係唔鐘意屎黃同鴨屎綠! XDDDD

12.休閒時最喜歡做的:
答: 睇書/上網 / 唱歌 / 打機 / "歎"係屋企...

13.當你遇見一個想結識的人會說什麼:
答: hihi~你介意我同你傾計嗎??

14:現在最想做的事?
答: 當然係去旅行~

15.最愛的口頭蟬:
答: 點? / 點樣樣? / 點呀.... / 點呀!!! / 點啫?!

16.最愛的小動物:
答: cat dog turtle "鹽蛇" 蜥蝪 bird... 任何普遍可以做pets的...

17.最愛的季節:
答: 夏天!!

18.最了解我的人:
答: 家姐, 波子, 彭小朋友

19.最愛的私人時間:
答: 爸媽訓左覺後, 哈哈~~~

20.最想見的人:
答:  廣末涼子...

21.愛的定義:
答: 一百分的信任, 完完全全地感覺到你對我的愛
     沒有猜疑, 對著你會有一份安全感
     沒有壓力, 有 "脫光衣服的自在"!!

22.最想居住的地方/國家:
答: 香港 /日本鄉下區

23.家下嚟緊最想希望嘅嘢
答: 唔好再生瘤...唔好再做手術...

24.最喜歡的地方:
答: 陽光海灘刺激水上活動新鮮水果自然美景

25.當你好沮喪的時候,你會選擇做 D 咩?
答: 唱K / 聽慘情歌 / 睇會令我喊既戲 / 飲酒發神經發up風~(呢個係以前)


1 則留言: