2007年8月7日 星期二

葛量洪的 "突約" ...

岩岩收到葛量洪電話...
話醫生想約我今個星期六一早見佢...
講下我上次照pet scan件事...
點解上次覆診又唔講呢??
佢話無咩事加bor...

哎吔...唔會係有咩唔好既新發現啩...
如果睇到份野係無事, 就無必要要我提早返去吖...
咁...唔通真係有野... = (
岩岩開始搵工做...唉...

好好好擔心...
我只係想要一個好平凡好簡單既人生...
一個唔鬧交、自由自在既屋企
一份穩定開心人工唔一定要高既工作
一班疼惜我而又寵壞我既朋友
一個互相信任、唔講大話、溝通到既男朋友
一年至少去到一次旅行
平時會有時間比我去下哂太陽, 釣下魚, 玩下帆, 唱下k, 睇下戲, 行街...
最緊要就係唔洗再做任何手術與治療
我寧願一個月發一次燒...
個個禮拜比紙界損手...
朝朝起身鼻敏感...

GOD BLESS ME


沒有留言:

張貼留言