2007年8月17日 星期五

比醫生嚇死我....

嚇死我咩...
個醫生打唻同我講
叫我3/9返去打Chemo..!!
我話 "吓?! 我前日先出院, 都無人同我講我要再做chemo wor!
唔好嚇我呀............"
我叫佢check清楚先

好在最後係佢攪錯左...
嘩真係好驚加個刻...
我既生活剛剛先重新開始...

原來係個scan book左期喇~
係3/9返去抽tissue
唉...始終都係要阻住我返工先安樂既...=..=


11 則留言:

  1. 保重身體, 加油!

    回覆刪除
  2. 你將底色轉了紫色好難睇字呢@@ 唔駛驚,你福大命大的!

    回覆刪除
  3. 俾佢嚇一嚇 眼瞓醒曬啦!!!

    回覆刪除
  4. 上官: 我好想將啲字轉做其他色...但唔識... = (

    回覆刪除
  5. 保重身體。 無事

    回覆刪除
  6. 大自然的守護神2007年8月17日 晚上10:52

    Don't worry 了, 這裡有好多人關心&支持你。 記住返工時要注意身體,千萬不要勞氣傷神!!!!!!!!

    回覆刪除
  7. 乜D醫生成日都亂晒坑咁架,亂咁黎,都唔理病人既感受,真係唔要得,小小野都攪錯,真令人失望 咪理佢啦,專心做野把啦!

    回覆刪除
  8. 咁小事都攪錯真係唔掂當呀~~

    回覆刪除
  9. health is more importnace ar ~~~ 工作狂  

    回覆刪除