2007年8月8日 星期三

不能說的咪咪

看了不能說的咪咪
雖然又係抄橋...
仲要係被翻抄第N次...
不過抄得好睇都無所謂既~
原創者真利害呀! 證明你條橋勁掂!!!
不過套戲都有破綻...好明顯個director (jay) 唔夠細心啦~
*Jay叫我地睇完唔可以將故事個秘密講出去呀~所以我都唔講了~hehe

今日第一次見到Wendy, 亦重遇Cody
還見識到Wendy隻饅頭~ (白貓)
好嗲好溫柔呀...得意到不行!!!

在葵涌個頭見到個攪鬼街名 - 關門口街

凌晨一時半, 第一次上了飛鵝山看夜景


10 則留言:

  1. 我都覺得不能說秘密幾好睇,再加上我同我心儀既女仔一齊睇添,份外好睇! 你心情點呀?上了飛鵝山看夜景後有無舒服D呢?放鬆D啦,我撐你呀!

    回覆刪除



  2. 不能說的咪咪!?咁似三級片名既@@

    回覆刪除
  3. 黎榮: 咁緊要?! 追女仔睇呢啲岩吖~Good Choice!!! 我心情麻麻地啦...都要過埋星期六先知... 上官: 係呀~我去睇三級片囉~哈哈!!! 周杰杰做男主角!

    回覆刪除
  4. 飛鵝山既夜景好正呀~

    回覆刪除
  5. 我都想去睇,,,不過單拖去睇,,好似好傻咁,,都係等vcd 出啦   p.s 個名真係好似3級片,,不過上官好似好有研究woh,一睇就覺得似,,我都係睇左你既留言先覺得似咋  

    回覆刪除
  6. 飛鵝山 ~~~ XDDDDD ~~~~ it make ppl think of something ~ XDDDDD HAAHAHAHAHAHA

    回覆刪除
  7. 家姐: 係呀真係好好好靚! 我覺得靚過山頂個個...可能自己住九龍同埋.......睇厭左...哈哈~ 呀檸: 我覺得一個人去睇戲好有個性喎~話唔定可以係戲院識到個女仔~哈哈~~~ akira: 哈哈~我同你一樣...由細到大都比人將飛鵝山某一面 "定左型"...

    回覆刪除
  8. 呀檸:係呀,作為一個毒男,我對這些事好有研究的。 (識到女仔?阿檸係男定係女黎架@@)

    回覆刪除
  9. 上官: 哎吔...一時手快打錯tim...係識到男仔...哈哈~

    回覆刪除