2007年8月27日 星期一

西貢釣魚日...無魚!!

時晴時雨的天氣
出西貢海中釣魚去~

九點落船
頭半小時有收獲後...
就一直沒有了...
直到五點半... = = "

今天的水流不好
沒有魚...
失望到爆
我就哂到紅哂...可惡.......

下面是我今天釣得最大的雞泡!佢地話有一斤左右~
其他還有一些小珊瑚魚同一隻大墨魚~



佢個樣好得意!

放佢走lu~佢係度扮死...飄左好耐...好遠...都唔起身走人...佢一定係好驚我地會捉返佢上去喇...哈哈~


魚魚的食物~


好似好pro wor~ ^^

啲雲好靚~



wow~有人影結婚相!! envy...









22 則留言:

  1. 哈哈哈哈~~~ 我又係第一個喎  ~~ 咁die heart blogger去邊搵 條雞泡似反肚多D喎~~~哈哈

    回覆刪除
  2. 雞泡魚比你吹漲左游唔到呀XDD

    回覆刪除
  3. phoebe,好耐冇見啦....04你幫APA拍過戲之後就冇再見過你lu. 一來到你個blog...嚇左一跳.....get well soon ah! 我應該仲有你mobile no....

    回覆刪除
  4. 雞泡... 似反肚多D... SO FUNNY..

    回覆刪除
  5. 乜......您同雞泡魚咁有緣呢?

    回覆刪除
  6. Coco: die heart blogger?? shun: 我唔知我去過咩地方...我啲朋友先識~不過今日都轉左好多location...因為真係無魚...

    回覆刪除
  7. 穴居老人: 唔係呀~原來雞泡係好易釣加~但大家都好唔鐘意佢, 因為佢唔值錢又唔食得, 但又成日上釣...因為佢為食...= =" Danny: 係呀~ 一掉落水佢就肚向上...我都問我朋友 "佢咁哂住個肚唔怕加咩..." XDDDD 不過佢真係未死加~真係扮死!!!

    回覆刪除
  8. 今日天氣唔穩定喎~......(其實洞主都好鬼想放假 ~理得佢好唔好天)

    回覆刪除
  9. 你咁醒, 收穫好豐富喎 ! 

    回覆刪除
  10. 第一次來, 謝謝分享 ............................  

    回覆刪除
  11. 難得咁好天,出去玩下就算收獲唔多都值得丫!

    回覆刪除
  12. HAHAH ~~ IT IS CUTE !!!  

    回覆刪除
  13. 你唔講我唔知佢係雞泡, 以為係掉落海後谷起0既白色膠袋~  

    回覆刪除
  14. 我都未見過真gei雞泡魚, 脹起個肚好得意.

    回覆刪除
  15. 哈~釣魚好好玩~~ 有機會一齊釣~~哈  

    回覆刪除
  16. 如果船家出手釣埋一份都無魚, 咁就真係 "無魚期"

    回覆刪除
  17. 講開釣魚,真係有排講.............唉!! 多年來很多朋友跟我釣魚,岸邊都可釣 4xx 幾條,出海的也多......好多年前的事啦!!甚麼技術、靚竿、魚餌、好似妳地咁用《南極蝦》...........。但越來越少魚釣!!!但後來發現了一個秘密, 原來當妳放下魚絲後,妳要講一句《咒語》------ 我係靚女,魚魚你食我啦 ------咁就有魚上釣 我 帶/教 他 / 她們釣魚,朋友他也識識地,但是只有佢家姐有魚上釣,我們識既就  NO, NO, NO!  條艇仔好細,左邊無魚食、轉去右面啦,但係 D 魚都係跟住佢家姐 擺明下了咒語 !!唉!  

    回覆刪除
  18. 我未去釣過魚呀, 係咪要等好耐先會有動靜呢? 我跟朋友去過釣墨魚, 成船人釣左的收成, 由船家用唔同整比我地食, 好好味

    回覆刪除
  19. jodamajojo: 哂到塊面同手哂左呢...唉... 香港的香港人: 魚家有一齊釣呀! 佢都無咩魚咋! 得魚仔!!! 魔魔茶: 我喜歡加~因為我無記性, 日記可以比我時不時睇返我發生過什麼呀~至止沒有什麼追隨者, 大家都是來為我打氣~支持我的好blog 友~ ^^ mountain yuen: 咁唔怪得無魚啦...因為我係咁鬧啲魚做咩唔上釣!! 哈哈~  

    回覆刪除
  20. 小琳 :      見你同burn 佢地玩得咁開心, 我都祝你永遠開開心心呀 ..... 加油呀 ~~~~~~

    回覆刪除
  21. 小琳,玩得好開心

    回覆刪除