2007年8月22日 星期三

牛皮仔...對不起啦...T^T


上個月跟牛皮仔鬧大交
我一怒之下...
把他電腦中有我的照片全都delete了


上兩個星期
我房中的電腦壞掉
照片同樣地也沒有了


幸好
我為了安全
都習慣把照片全放到網上去


今天
牛皮仔跟我要回照片
我說沒有了
只有網上相簿的


他很不開心
不開心的程度遠遠超出我想像...


也許這程度只會發生在喜歡攝影的人身上吧...
也許因為照片已經不是original了...


 


我也不能再做什麼...
只能讓冷靜冷靜... T^T


13 則留言:

  1. 叫佢節哀順變啦......

    回覆刪除
  2. 節哀,節哀 唔好咁難過,雖然無晒D相又真係好慘的事...

    回覆刪除
  3. 上官...你係咪玩野呀...

    回覆刪除
  4. 為有真心道歉啦…我諗牛皮仔下左淡氣無野架啦!

    回覆刪除
  5. 算啦! 同佢誠心say sorry 啦!

    回覆刪除
  6.       Hallo!

    回覆刪除
  7. 同牛皮仔 佢say sorry

    回覆刪除
  8. just think if he would do the same to you... would you feel pleased?

    回覆刪除
  9. 朋友. 放鬆D.. 唔好成日拗交啦... TAKE IT EASY

    回覆刪除
  10. 有吖~我已經乖乖道歉啦~ 做錯係要道歉加嘛~ ^^

    回覆刪除
  11. 再補影一d超靚相

    回覆刪除